Alla inlägg den 2 februari 2013

Av julia - 2 februari 2013 10:37

Godmorgon!
Idag är det äntligen lördag :D Jg vet inte vad jag ska föra idag :/ Kanske va med en kompis. Jag skriver ikväll vad jag har gjort idag eller kanske imon. Idag när jag vaknade låg min katt Sally brevid mig. Hon är lite galen ibland! När hon märkte att jag hade vaknat började hon spinna och blev galen! Det är lite jobbigt när det händer :/ Hon lämnar mig inte ifred! Ibland när jag borstar tänderna står hon och krafsa utanför dörren och så hör man henne! Men nu ska jag sluta tjata om henne ;) Just nu kollar jag på pretty little liars och det är faktiskt bra! Tipsar om att se det :) Det handlar om fyra tjejer och deras vän dog ett år sen men sen börjar dom att få massa meddelande från någon. Dom tror att det är hon! Och så får dom problem! Men nu ska jag inte avslöja allt ;P Men nu ska jag inte skriva mer för att jag kommer inte på mer ;) Hejdå!

Presentation

Jag heter Julia och är en tjej som gillar att rita och skriva berättelser. På denna bloggen kommer jag att skriva om min livstil. Hoppas ni gillar bloggen ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards